Navigatie

BESTELINFO

Over Rosa Rugosa

Rosa Rugosa is onze webwinkel waar je 24/7 welkom bent om ons assortiment te bekijken en te bestellen.

Je vindt bij ons prachtige oude meubelen die wij zelf uit Zweden importeren. Onze mooie Zweedse meubels zijn deels gerestaureerd waarbij de geschiedenis van een meubel niet uit het oog verloren wordt, zo gebruiken wij milieuvriendelijke en traditionele materialen, de verven die wij gebruiken zijn helemaal milieuvriendelijk en van restauratie kwaliteit en werken wij met traditionele kleuren. Je vindt bij ons dus fijne gebruiksklare meubels gerestaureerd met oog voor het verleden en het milieu. Is een meubel mooi zoals het binnenkomt dan laten wij het uiteraard in originele staat. 

Daarnaast vind je bij ons een prachtige collectie echt milieuvriendelijke verven, fijne buitenkookpannen, moois voor aan je muur en ander moois wat soms op ons pad komt. Onze collectie wisselt dus regelmatig! (m.u.v. de verven en buitenkookartikelen natuurlijk)

Je kunt een meubel lekker gemakkelijk bestellen in onze webwinkel en thuis laten bezorgen.

_________________________________________________________

R O S A   R U G O S A

​email:  info@rosarugosa.nl  

Tel:       06 15 22 13 59

_________________________________________________________

Werkwijze Rosa's webwinkel

Alle producten op onze website kunnen in onze webwinkel besteld worden.

Je kunt een meubel bestellen in onze webwinkel en thuis laten bezorgen, de bijdrage in de bezorgkosten van een meubel binnen Nederland* bedragen €65,- , voor een kleiner meubel zoals bijvoorbeeld een keukenstoel betaal je €12,50 per meubel als bijdrage in de bezorging. Wil je een meubel liever eerst in het echt bekijken of zelf afhalen in onze opslag dan kan dat  in het geval van grotere meubels (kasten, keukenbanken, tafels etc.). Kleinere meubels (accessoires, keukenstoelen etc) kun je helaas niet zelf afhalen, maar deze worden naar je verzonden.

Voor accessoires (kistjes, manden, krukjes, dalapaardjes etc.) en ons overig assortiment (verf,  buitenkoken etc.) kun je (alleen) terecht in onze webwinkel. We verzenden je bestelling zo snel mogelijk naar je, de verzendkosten bedragen €5,95.

*m.u.v. de Waddeneilanden

Het bestellen van meubels online

Je kunt ons complete assortiment vinden en bestellen in onze webwinkel.  Onze webwinkel is altijd goed up to date dus wat je beschikbaar ziet staan is over het algemeen ook beschikbaar. Bij het bestellen van een meubel online betaal je het meubel direct gemakkelijk en veilig d.m.v. betaling via iDEAL of Paypal. De bijdrage in de bezorgkosten (pakketten €5,95, klein meubelen (keukenstoelen) €12,50 en €65,- voor de bezorging van meubels) wordt  automatisch berekend en vindt je in het overzicht in je winkelwagen.

Nadat jij je bestelling hebt geplaatst en betaalt krijg je automatisch een orderbevestiging in je mailbox. Op werkdagen ontvang je vervolgens van ons nog een persoonlijke mail en gaan wij de verwerking van je bestelling in werking zetten. De bezorging van een meubel wordt over het algemeen verzorgd door een bezorgbedrijf die je bestelling binnen 2- 3 weken netjes op afspraak bij je thuisbezorgd. Kleinere meubels en grotere verfbestellingen worden door een koerier bezorgd, dat gebeurt zo snel mogelijk (1-3 werkdagen) Je ontvangt een track en trace nummer nadat je bestelling bij de koerier is aangemeld. 

Bezorgkosten meubel

De bijdrage in de bezorgkosten van een meubel bedragen €65,- per bezorging* binnen Nederland**  De bezorgkosten worden automatisch berekend bij het doen van je bestelling, net zoals de verzendkosten bij kleinere bestellingen. Bezorgextra's (zoals bezorging op etage, bezorging naar België (Vlaanderen) en bezorging door 2 bezorgers) kun je makkelijk bijbestellen op de pagina bezorgen

De bezorging van een meubel wordt over het algemeen door een transportbedrijf verzorgd die het door jou bestelde meubel netjes op afspraak bij je thuis bezorgt. De gehanteerde bezorgtermijn is ca. 2-3 weken, maar natuurlijk doet iedereen z'n best een door jou besteld meubel zo snel mogelijk bij je thuis bezorgd te krijgen. Bezorging gebeurt over het algemeen door 1 bezorger, voor grotere meubels geldt dan dus dat er een handje tilhulp aanwezig dient te zijn, ook wanneer er op verdieping moet worden bezorgd. Wij communiceren duidelijk met je over de status van je bestelling en de bezorging.

Kleinere meubels (bijvoorbeeld keukenstoelen) verzenden wij met een koerier en deze kun je binnen een aantal dagen al thuis verwachten.

Bezorging gebeurt op de begane grond, op een normaal te bereiken plaats. 

* het tarief van €65 geldt voor grotere meubels, voor kleinere meubels zoals bv keukenstoelen bedragen de bezorgkosten €12,50 per stoel 

**m.u.v. de Waddeneilanden 

BEZORGKOSTEN BELGIË

Woon je in België* dan is bezorging ook mogelijk. Je betaalt in dat geval een meerprijs van €50,- per besteld meubel. De bezorgkosten voor een etage kun je gemakkelijk bij je bestelling mee bestellen. Op onze speciale bezorgpagina kun je bezorgextra's bijbestellen, zoals bezorging op etage, bezorging naar België (Vlaanderen) en bezorging door 2 bezorgers.

Wil je extra services toevoegen aan de bezorging van je meubel (bezorgen verdieping, bezorgen naar België of bezorgen door 2 bezorgers) dan kun je dat doen op onze bezorgpagina. Daar vind je ook alle informatie omtrent bezorgen.

*Vlaanderen (België)= postcodes startend met 2,3,8,9,1 (uitgezonderd startend met 13 en 14)

Het bezorgen van meubels

De bezorging wordt over het algemeen door een transportbedrijf verzorgd die het door jou bestelde meubel netjes op afspraak bij je thuis bezorgt. De gehanteerde bezorgtermijn is ca. 2-3 weken, maar natuurlijk doet iedereen z'n best een door jou besteld meubel zo snel mogelijk bij je thuis bezorgd te krijgen. Wij communiceren duidelijk met je over de status van je bestelling en de bezorging. Kleinere meubels (bijvoorbeeld keukenstoelen) verzenden wij met een koerier en deze kun je binnen een aantal dagen al thuis verwachten.

Bezorging gebeurt op de begane grond, op een normaal te bereiken plaats. 

HANDJE TILHULP

Bezorging gebeurt in principe door 1 bezorger/chauffeur, wat inhoudt dat er, zeker bij grotere meubels zoals keukenbanken en kasten, een handje tilhulp ter plekke aanwezig moet zijn. Wil je liever dat jouw meubel door twee personen bezorgd wordt omdat je niet kunt tillen dan kan dat, hiervoor brengt de transporteur wel extra kosten in rekening; met een bijbetaling van €20,- wordt jouw meubel door twee bezorgers bij je bezorgd.  Wil je bezorging door twee bezorgers dan kun je dat gemakkelijk bij je bestelling mee bestellen. Op onze speciale bezorgpagina kun je bezorgextra's bijbestellen, zoals bezorging op etage, bezorging naar België (Vlaanderen) en bezorging door 2 bezorgers.

MEUBEL BEZORGEN OP VERDIEPING

Wil je een meubel op een etage laten bezorgen dan kan dat ook tegen een meerprijs, het transportbedrijf rekent een tarief van €7,95 per etage (dus voor 1 hoog betaal je dan €7,95, 2 hoog €15,90 en 3 hoog €23,85) Is er een lift aanwezig dan berekent de transporteur 1 maal de etagekosten, dus €7,95. De etagekosten gelden per meubel.

Ook voor het bezorgen op verdieping geldt dat er een handje tilhulp aanwezig dient te zijn omdat de bezorger in principe alleen komt. Wil je liever dat het bezorgbedrijf jouw meubel met twee bezorgers naar boven draagt dan geldt ook in dat geval een meerprijs van €20,- die het bezorgbedrijf hiervoor rekent. 

De bezorgkosten voor een etage kun je gemakkelijk bij je bestelling mee bestellen. Op onze speciale bezorgpagina kun je bezorgextra's bijbestellen, zoals bezorging op etage, bezorging naar België (Vlaanderen) en bezorging door 2 bezorgers.

Een meubel afhalen in onze opslag

Rosa Rugosa is een webwinkel en de meeste klanten kiezen voor bezorging wanneer ze een meubel bestellen,  je hebt dan zelf geen gesjouw en geen reistijd maar een professioneel bezorgbedrijf komt jouw bestelling netjes op afspraak bij je thuisbrengen, dat is wel zo gemakkelijk.

Maar wil je een (groter) meubel toch liever zelf ophalen in onze opslag in Gorredijk (ZO Friesland) dan kan dat eventueel op afspraak. Je kunt op afspraak alleen grotere meubelbestellingen afhalen (bestellingen vanaf €250,-) kleinere artikelen zoals  woonaccessoires (kistjes, krukjes dalapaardjes e.d.) en kleinere meubels (zoals bijvoorbeeld keukenstoelen), kunnen alleen worden verzonden, je kunt deze niet zelf komen afhalen. Ook verf e.d. kan helaas niet worden afgehaald, maar wordt alleen verzonden. Zorg ervoor dat wanneer je een meubel wilt komen afhalen in onze opslag dat je geschikt vervoer hebt waar het meubel echt in past en dat je voldoende tilhulp meeneemt.  Een afspraak voor het afhalen van een meubel maak je door het sturen van een email (info@rosarugosa.nl)

LET OP: onze opslag is alleen op afspraak geopend en een in onze webwinkel besteld meubel wat je zelf wilt ophalen dient binnen 2 weken te worden afgehaald.

Adres Rosa's opslag:

Rosa Rugosa | opslag
Molenwal 40D
8401 CE Gorredijk

LET OP: onze opslag is alleen op afspraak geopend!

Je vindt onze opslag aan de rechterzijkant van het pand. 

Klein assortiment in onze opslag ophalen of retourneren

Rosa Rugosa is een webwinkel, je kunt daarom helaas geen klein-assortiment komen bekijken, ophalen of retourneren in onze opslag. Kleinere artikelen zoals verf, dekens, spreien, voddenkleden, dalapaardjes en ander klein assortiment kun je gemakkelijk in onze webwinkel bestellen. De verzendkosten voor kleinere artikelen bedragen €5,95. Is een artikel niet wat je er van verwacht dan kun je dit artikel eenvoudig retour sturen. In dat geval zijn alleen de retourverzendkosten voor jouw rekening.

Ook kleinere meubels, zoals bijvoorbeeld keukenstoelen, kunnen niet worden afgehaald of geretourneerd in onze opslag. Deze worden netjes en snel naar je verzonden, je ontvangt een track en tracenummer van je bestelling zodra het verzonden is zodat je jouw bestelling kunt volgen en een bezorgtijdindicatei hebt. Is er een speciale dag dat ontvangst voor jou handig is dan kun je dat uiteraard aangeven bij je bestelling. Is een kleiner meubel niet wat je ervan verwacht had dan kunnen we dit gewoon weer laten afhalen door onze koerier. Zorg in dat geval wel dat je het meubel netjes verpakt aanbiedt (zoals je het ook van ons ontving of gelijkend) dan weet je zeker dat de retourzending in goede staat weer bij ons aankomt. Alleen de kosten voor het retour zijn in dat geval voor jou rekening (€12,50 per klein meubel, dus bijvoorbeeld een stoel)

Het retourneren van meubels

Natuurlijk kun je ook een meubel in onze webwinkel bestellen en hoewel de meeste van onze klanten net zo enthousiast zijn over de mooie oude meubels als wij kan het zijn dat een meubel toch niet aan je verwachtingen voldoet. In dat geval mag je het meubel binnen 14 dagen retourneren.  Stuur van te voren wel even een email (info@rosarugosa.nl) of je maakt gebruik van het modelformulier voor retouren, want wij accepteren geen onaangekondigde retourzendingen.

Je kunt een meubel op afspraak zelf retour brengen bij onze opslag (let op, dit kan alleen op afspraak) Dit geldt alleen voor grotere meubels, kleinere meubels zoals bijvoorbeeld een keukenstoel, kunnen helaas niet bij de opslag worden geretourneerd, deze kunnen (netjes verpakt) door onze koerier weer bij je worden opgehaald.

Je kunt voor het retour zenden van een meubel ook gebruik maken van het transportbedrijf waarmee wij samenwerken. De kosten voor transport verschillen per meubel, je kunt deze wanneer je een meubel wilt retourneren bij ons opvragen.  Besluit je je retourmeubel te willen laten ophalen dan stuur je ons een email zodat wij de ophaalopdracht voor je kunnen doorgeven. Als alternatief kun je bijvoorbeeld zelf een ophaalopdracht doorgeven via bv bezorgbedrijf HubHub, via hun website kun je een prijsopgave opvragen voor transport.  LET OP: retourneren kan alleen op afspraak en nadat je ons via email op de hoogte hebt gebracht van je retour (info@rosarugosa.nl)

Meubels dienen netjes verpakt (zoals je ze ook krijgt geleverd) aan de transporteur te worden aangeboden.

Kosten retournering

Je bent in het geval van retourneren zelf verantwoordelijk voor de retourkosten.  De retourtransportkosten zijn afhankelijk van het meubel indien je er voor kiest het meubel weer door de transporteur te laten ophalen, je kunt deze bij ons opvragen wanneer je een meubel retour wilt doen. Je kunt een meubel op afspraak ook zelf retour brengen naar onze opslag (let op, dit kan alleen op afspraak en kan alleen in het geval van grotere meubels)

Retourbetaling

Het volledige aankoopbedrag wordt nadat het meubel door ons is gecontroleerd (het dient in dezelfde staat retour te komen als hoe het meubel de winkel verliet) binnen 14 dagen naar je retour gestort.  

Hou met retourneren van meubels dus rekening met het volgende:

  • stuur ons eerst een email (onaangekondigde retourzendingen worden niet geaccepteerd) of je maakt gebruik van het modelformulier voor retouren
  • een meubel wat je retour wilt doen dient binnen 14 dagen bij ons retour te zijn, hou daarbij ook rekening met de verwerkingstijd van de transporteur.
  • het meubel wat je wilt retourneren moet in goede staat retour komen (in dezelfde staat waarin het onze opslag verliet)
  • je bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten. 
  • retourbetalingen geschieden via bankoverschrijving binnen 14 dagen na retourneren en controleren.
  • Kleinere meubels, zoals keukenstoelen, kunnen niet zelf retour worden gebracht maar kunnen alleen worden opgehaald door onze koerier (pak de stoel of ander klein meubel in dat geval netjes in)

Annuleren meubelbestelling

Heb je spijt van je bestelling? Dat kan natuurlijk. In dat geval kun je een bestelling tot uiterlijk 24 uur nadat je besteld hebt annuleren. Helaas kan annuleren daarna niet meer omdat  mensen anders op deze manier meubels vrijblijvend reserveren, wij krijgen voor reserveren teveel verzoeken en kunnen dat helaas niet doen omdat wanneer wij dat wel zouden doen een deel van ons assortiment niet beschikbaar zou zijn. Je kunt daarom een besteld meubel dus alleen annuleren binnen 24 uur na je bestelling.

Het reserveren van een meubel

Helaas kunnen wij geen meubels voor langere tijd reserveren.  Wij krijgen hiervoor te veel verzoeken en het zou dan inhouden dat wanneer wij dat wel zouden doen een deel van ons assortiment niet beschikbaar is. Omdat wij een klein bedrijf zijn gaat dat helaas dus niet.

Uiteraard zullen wij je vragen over een meubel zo snel mogelijk beantwoorden. Lukt het niet om ons telefonisch te bereiken, stuur ons dan even een mailtje (info@rosarugosa.nl), over het algemeen gaat mailen het snelst en gemakkelijkst daarnaast kun je informatie  over bijvoorbeeld een bepaald meubel in dat geval nog eens goed nalezen.

Beschikbaarheid

Over het algemeen is onze webwinkel goed up-to-date, maar het kan bij uitzondering natuurlijk zijn dat een artikel wat in de webwinkel staat niet meer beschikbaar is. 

Wij zullen in dat geval zo snel mogelijk na je bestelling contact met je opnemen om je hierover te informeren. Mocht er een langere levertijd zijn dan hoor je dat ook zo snel mogelijk van ons.

Oude & antieke meubels

Het spreekt voor zich dat oude en antieke meubels al een leven achter de rug hebben. Juist dat leven geeft oude en antieke meubels hun meerwaarde. Over het algemeen zijn oude en antieke Zweedse meubels van goede kwaliteit en met vakmanschap en liefde gemaakt, maar ze blijven natuurlijk oud en antiek, wat wil zeggen dat ze uiteraard gebruikssporen hebben. Wat de een als onoverkomelijk ervaart vindt de ander geen enkel probleem of juist mooi, smaak is iets persoonlijks waarover niet te twisten valt en daarnaast hebben verschillende mensen verschillende verwachtingspatronen.

Garantie

Wij kunnen helaas geen garantie op oude en antieke meubels geven, niet omdat ze niet goed zijn, maar omdat oude en antieke meubels een lang leven achter de rug hebben waarvan wij het gebruik natuurlijk ook niet kunnen controleren en omdat smaken en eisen nou eenmaal verschillen is dit voor ons helaas onmogelijk. Je kunt uiteraard wel wanneer een in onze webwinkel gekocht meubel niet aan je verwachtingen voldoet dit binnen de gestelde termijn retourneren.

Wij fotograferen een meubel zo duidelijk mogelijk, wil je voor je tot bestellen van een meubel overgaat graag bijvoorbeeld wat grotere foto's zien dan kun je ons uiteraard mailen (info@rosarugosa.nl) Wij mailen je dan zo snel mogelijk grotere en/of aanvullende foto's.


Aansprakelijkheid

Rosa Rugosa aanvaardt als leverancier geen enkele aansprakelijkheid voor schade ontstaan door gebruik, verkeerd gebruik of misbruik van onze producten.


Het verzenden van bestellingen | pakketten

Alle artikelen in ons assortiment die als pakket verzonden kunnen worden kunnen worden zo spoedig mogelijk met PostNL verzonden.  Verzending via Post NL  geldt niet voor bestelde meubels, deze worden op afspraak bij je bezorgd.


Verzendkosten pakketten Nederland

De verzendkosten voor pakketten binnen Nederland  zijn € 5,95

Verzendkosten pakketten België & Duitsland

De verzendkosten voor pakketten naar België en Duitsland zijn € 9,95.  


Over het algemeen zullen bestellingen binnen ongeveer 1-3 werkdagen verzonden worden (met uitzondering van te bezorgen meubels), is dit niet mogelijk omdat bijvoorbeeld een artikel niet op voorraad is en de levertijd erg veel langer zal zijn dan zullen we je hierover informeren.

Bestellingen zullen door ons altijd met uiterste zorg verpakt worden en in goede staat worden aangeleverd bij Post NL of Packs


Retourneren of ruilen van artikelen die als pakket verzonden zijn

Is een artikel of bestelling om wat voor reden dan ook niet wat je ervan verwacht dan kan het artikel binnen 14 dagen worden geruild of geretourneerd.

Wil je een bestelling, of een deel van je bestelling retourneren dan kun je ons binnen 14 dagenna ontvangst een email sturen waarin  je jouw retourorder meldt en vergeet in de email niet je ordernummer te vermelden. (info@rosarugosa.nl) of je kunt gebruikmaken van het modelformulier voor retouren. Nadat we bericht hebben ontvangen, ontvang je van ons een bevestiging per email.

Wij mailen je vervolgens ons retouradres en kun je je bestelling ongebruikt en in goede staat in de onbeschadigde originele verpakking voldoende gefrankeerd retour sturen. (wij accepteren geen ongefrankeerde zendingen)

Voeg bij je retourzending een kopie van de factuur met ordernummer.  Je ontvangt dan van ons of een ander artikel of we storten het aankoopbedrag binnen 14 dagen naar je retour. Indien je een deel van je bestelling retour stuurt ontvang je het bedrag van het geretourneerde deel retour, in dat geval krijg je eventuele verzendkosten niet retour omdat je een deel van je bestelling houdt (bestellingen boven de €70,- worden gratis verzonden)  

Kosten retournering

Voor de retourverzendkosten ben je zelf verantwoordelijk. Je kunt een pakket via PostNL of DHL verzenden, wij kunnen het ook bij je laten afhalen. (verzendkosten zijn in het geval van afhalen door onze koerier €12,50)

Ons retouradres (voor pakketten)  is:

Rosa Rugosa
Binnenwei 6
8409JE HEMRIK

LET OP: Dit is geen bezoekadres

Open gemaakte potten verf kunnen helaas niet worden teruggenomen. Ook levensmiddelen en speciaal voor jou bestelde artikelen kunnen niet worden geruild of teruggebracht.

Artikelen die in niet-oorspronkelijke staat (oorspronkelijke staat is de staat waarin ze de winkel verlieten) retour komen (beschadigd, kapot etc.) kunnen wij helaas niet retour nemen.

Wij accepteren geen onaangekondigde retourzendingen, voordat je retourneert graag eerst even een email met vermelding van je ordernummer naar info@rosarugosa.nl

Indien je het artikel niet ruilt voor een ander artikel en je geld liever retour wilt kan dat natuurlijk. Het aankoopbedrag wordt volgens de wettelijke termijn binnen 14 dagen naar je retourgestort.

Klachten over artikelen of bestellingen

In het geval van een klacht over een artikel of een bestelling kun je ons een email sturen. Alleen klachten die per email zijn ontvangen worden in behandeling genomen. Wij zullen uiteraard ons uiterste best doen ontstane klachten zo goed en snel mogelijk te behandelen. Je kunt ons mailen op info@rosarugosa.nl  Vermeld in je email altijd je ordernummer.

Beschrijvingen in de webwinkel

Wij doen ons uiterste best om van artikelen een zo duidelijk mogelijke beschrijving te geven en deze zo volledig mogelijk te fotograferen.

Het is echter helaas onmogelijk om alle details van een artikel op te sommen in een beschrijving, mede geldt voor oude en antieke meubels en artikelen dat deze uiteraard in hun lange leven gebruikssporen hebben opgelopen, dit voegt toe aan de schoonheid en historie van een oud artikel.  Wij kunnen niet elk krasje, deukje of beschadigingetje opsommen, dit is helaas ondoenlijk. Uiteraard zullen wij eventuele grotere mankementen benoemen.

Heb je specifieke vragen over een oud meubel of ander oud artikel dan kun je ons natuurlijk hierover mailen; info@rosarugosa.nl  Wij zullen je vragen uiteraard zo snel mogelijk beantwoorden. 

Is een artikel of meubel toch niet wat je er van had verwacht dan kun je het binnen de gestelde termijn retourneren. De kosten van de retournering zijn wel voor je eigen rekening.

Copyright

Op alles op onze site, zowel foto`s als teksten, rust copyright en mag dus niet zonder schriftelijke toestemming van Rosa Rugosa gebruikt worden.

Onze Prijzen

Wij werken met vaste prijzen, daarom zijn zowel de prijzen van onze meubels en andere artikelen, als de prijzen van verzending en bezorging niet onderhandelbaar, zo zijn onze prijzen duidelijk en eerlijk voor iedereen.

Acties & Aanbiedingen

Rosa Rugosa is niet verplicht een actie of een bepaalde korting die op een bepaald moment geldt vooraantekondigen. Acties gelden alleen op de daarvoor genoemde dagen en er kunnen geen kortingen met terugwerkende kracht gegeven worden. Bij bestellingen geldt de datum en prijs van de dag waarop de bestelling geplaatst is.

Actie- en/of opruimingsartikelen kunnen niet worden geruild.

                                      

50950b.jpg

 

© 2008 - 2017 Rosa Rugosa | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.