Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Verzendkosten pakketten

BESTELINFO

Alle produkten op onze website kunnen via onze website besteld worden.mailbox.jpg

Onze meubels kunnen opgehaald worden in onze winkel in Oldeberkoop of in onze winkel in Groningen, maar kunnen ook bezorgd worden. Bij het betreffende meubel in de webwinkel vind je de locatie van het meubel.

Het bestellen van meubels online. 

Bij het bestellen van een meubel online dient binnen 3 dagen het bedrag geheel voldaan te zijn. Ondertussen bespreken we in overleg met jou wat je wilt: haal je het meubel zelf op of komen we het bezorgen.

Het reserveren van meubels

Wij kunnen helaas geen meubels reserveren. Wil je een meubel eerst in het echt komen bekijken in onze winkel en wil je niet voor niks komen dan kun je uiterlijk op de avond voorafgaand aan de dag dat je naar de winkel wilt komen via een mailtje aan info@rosarugosa.nl het meubel voor die dag, tot je bent geweest, door ons voor je laten vasthouden. Dit is uiteraard vrijblijvend. Vermeld in die email even je gegevens en een duidelijke beschrijving of link van het meubel, dan houden wij het gewenste meubel uiterlijk een dag tijdens de openingstijden voor je vast.

Het bestellen van een meubel waarbij je in je bestelling een voorbehoud plaatst wordt bij ons behandeld als een reservering, dat wil zeggen dat wij in dat geval uiterlijk binnen een dag van jou een bevestiging willen ontvangen of je het meubel wel of niet wilt kopen. Indien wij niks van je horen zullen wij het betreffende meubel na een dag weer beschikbaar stellen in onze winkel en webwinkel.

Uiteraard zullen wij je vragen over een meubel zo snel mogelijk beantwoorden. Lukt het niet om ons telefonisch te bereiken, stuur ons dan even een mailtje (info@rosarugosa.nl) of laat een bericht achter zodat wij contact met je op kunnen nemen.

Beschikbaarheid

Het kan zijn dat een artikel wat in de webwinkel staat niet meer beschikbaar is. Het kan in de winkel verkocht zijn of uitverkocht zijn of om een andere reden niet meer leverbaar of beschikbaar zijn.

Wij zullen in dat geval zo snel mogelijk na je bestelling contact met je opnemen om je hierover te informeren. Mocht er een langere levertijd zijn dan hoor je dat ook zo snel mogelijk van ons.

Het bezorgen van meubels.

Je kunt een gekocht meubel komen ophalen in onze winkel in Oldeberkoop of Groningen, afhankelijk van de locatie van het betreffende meubel, deze informatie vind je bij het betreffende meubel in de webwinkel. 

Ben je niet in de gelegenheid om een meubel in onze winkel in Oldeberkoop of Groningen te komen ophalen, of vind je je aankoop thuisbezorgd krijgen gewoon gemakkelijker? Geen probleem, wij kunnen het door jou gekochte meubel bij je thuis laten bezorgen.

In de meeste gevallen werken wij met een extern bezorgbedrijf (www.hubhub.nl) die het door jou gekochte meubel netjes op afspraak bij je thuisbezorgd.

Het door jou gekochte meubel wordt binnen ca. 2 weken bij je thuisbezorgd. Zodra je een meubel hebt gekocht en de bezorging hebt besteld en betaald geven we de bezorgopdracht door aan het bezorgbedrijf. Deze haalt het meubel bij ons in de winkel op, dit doen zij binnen 5 dagen nadat wij de opdracht hebben doorgegeven. Het meubel wordt netjes ingepakt. Zodra jouw aangekochte meubels bij ons is afgehaald sturen we je even een mailtje. 

Het transportbedrijf maakt, meestal nadat zij het meubel bij ons hebben opgehaald, telefonisch een voor jou passende bezorgafspraak, die afspraak zal op een bepaalde tijd gemaakt worden zodat je niet een hele dag of dagdeel thuis hoeft te blijven. Het transportbedrijf bezorgt jouw aangekochte meubel binnen 5 dagen nadat het bij ons is afgehaald.

Bezorging binnen Nederland €55 *

* M.u.v. de Waddeneilanden

De bezorgtarieven gelden voor bezorging op de begane grond. Een meubel kan uiteraard ook op een verdieping bezorgd worden, hiervoor rekent het transportbedrijf een meerprijs. 

Op deze pagina kun je je bezorging bestellen, dit kun je tegelijkertijd met de aankoop van je meubel doen, maar voor het geval je nog niet zeker weet of je je meubel wel of niet zelf wilt ophalen kun je ook op een later tijdstip je bezorging bestellen.

De tarieven gelden voor 1 meubel, dus 1 keukenbank of 1 kast of 1 tafel bijvoorbeeld. Voor keukenstoelen geldt dat je tot 4 stoelen voor 1 bezorgprijs kunt laten bezorgen.

Bezorging een tweede (of 3e of 4e) meubel naar het zelfde adres op hetzelfde bezorgmoment kost de helft van het  bezorgbedrag, en bedragen dan dus €25,- per meubel 

Woon je in België dan kunnen wij ook je bezorging regelen, bezorgkosten zijn op aanvraag (afhankelijk van woonplaats/afstand) 

Voor sommige extra grote zware meubels geldt een aangepast bezorgtarief, het bezorgtarief is in dat geval opvraagbaar via een mailtje naar info@rosarugosa.nl Wanneer een aangepast tarief van toepassing is staat dit bij het betreffende meubel vermeld.

Sommige wat kleinere meubels (zoals krukjes e.d.) kunnen via TNT verzonden worden, hiervoor geldt het TNT tarief.

Ook kunnen wij het transport van meubels naar het buitenland regelen, uiteraard gelden hiervoor andere tarieven. Informeer naar de mogelijkheden, vaak kunnen wij een passende oplossing vinden. Hou er echter wel rekenng mee dat een bezorging naar het buitenland meer kost dan de voordelige bezorgingen die we binnen Nederland kunnen aanbieden.

Je kunt natuurlijk ook zelf een alternatief transportbedrijf inschakelen voor de bezorging van je bestelling.

Het bezorgen van meubels naar België.

Ook kun je je bestelde meubel naar België laten bezorgen. De bezorgkosten hiervan starten vanaf ca. €100,- Je kunt ook zelf de kosten voor transport opvragen via de website van HubHub (www.hubhub.nl) Wil je liever dat wij de bezorgprijs voor je opvragen? Dat kan ook natuurlijk, stuur ons in dat geval even een email (info@rosarugosa.nl)

Het ophalen van bestelde meubels.

Uiteraard kun je een gekocht meubel komen ophalen in onze winkel in Oldeberkoop of Groningen, afhankelijk van de locatie van het betreffende meubel, deze informatie vind je bij het betreffende meubel in de webwinkel of zelf alternatief transport regelen.

Kom je het meubel binnen drie dagen vanaf de besteldatum ophalen dan hoef je geen vooruitbetaling te doen. Wil je het door jouw bestelde meubel later komen ophalen dan kan dat uiteraard, wel zijn wij dan helaas genoodzaakt om vooruitbetaling te vragen zodat we zeker weten dat je het door jouw bestelde meubel ook komt ophalen.

Kies je ervoor om dan toch het bestelde meubel niet te nemen, of kom je je het meubel niet ophalen, dan zijn wij helaas genoodzaakt 10% van het aankoopbedrag in rekening te brengen.

Het ophalen van een meubel in Oldeberkoop kan op afspraak, wij zijn dus in Oldeberkoop alleen op afspraak geopend, je kunt daar in principe dagelijks overdag op afspraak terecht. Maak je afspraak wel op tijd zodat wij onze agenda ook op jouw voorkeur kunnen afstemmen.

Oude en antieke meubels  

Het spreekt voor zich dat oude en antieke meubels al een leven achter de rug hebben. Juist dat leven geeft oude en antieke meubels hun meerwaarde. Over het algemeen zijn oude en antieke Zweedse meubels van goede kwaliteit en met vakmanschap en liefde gemaakt, maar ze blijven natuurlijk oud en antiek, wat wil zeggen dat ze uiteraard gebruikssporen hebben. Wat de een als onoverkomelijk ervaart vindt de ander geen enkel probleem of juist mooi, smaak is iets persoonlijks waarover niet te twisten valt en daarnaast hebben verschillende mensen verschillende verwachtingspatronen.

Wil je een meubel eerst in het echt bekijken dan ben je uiteraard tijdens openingstijden van harte welkom in onze winkel in Oldeberkoop.  

Het retourneren van meubels

Natuurlijk kun je ook een meubel in onze webwinkel bestellen en hoewel de meeste van onze klanten net zo enthousiast zijn over de mooie oude meubels als wij kan het zijn dat een meubel toch niet aan je verwachtingen voldoet. In dat geval mag je het meubel binnen 7 dagen retourneren.  Stuur van te voren wel even een email (info@rosarugosa.nl), want wij accepteren geen onaangekondigde retourzendingen.

Je bent in het geval van retourneren wel zelf verantwoordelijk voor de bezorgkosten (zowel de initiële bezorgkosten als de retourkosten) Hou in het geval van retourzenden van meubels wel rekening met onze openingstijden/ het maken van een retourbreng afspraak. Onze winkel in Oldeberkoop is enkel op afspraak geopend, maak dus van te voren een afspraak voordat je een meubel naar onze winkel in Oldeberkoop terug (laat) brengen. 

Een meubel moet worden geretourneerd naar de winkellocatie waar deze vandaan komt, retourneer je dus een meubel wat uit onze winkel in Groningen komt dan is dat ook het juiste retouradres, tenzij vooraf anders overeengekomen.

Het aankoopbedrag wordt nadat het meubel door ons is gecontroleerd (het dient in dezelfde staat retour te komen als hoe het meubel de winkel verliet) binnen 30 dagen naar je retour gestort.  

Hou met retourneren van meubels dus rekening met het volgende:

  • stuur ons eerst een email (onaangekondigde retourzendingen worden niet geaccepteerd)
  • retourneer het meubel binnen 7 dagen na ontvangst na het maken van een retourbrengafspraak
  • je bent zelf verantwoordelijk voor de bezorgkosten almede de retourkosten.
  • retourbetalingen geschieden via bankoverschrijving binnen 30 dagen na retourneren en controleren.

Let op: Meubels die in onze winkel in Oldeberkoop of Groningen zijn gekocht kunnen niet worden geruild of geretourneerd. De ruil- en retourneer regeling geldt helaas alleen voor meubels die in de webwinkel zijn besteld.

Het verzenden van bestellingen.

Alle artikelen* in ons assortiment kunnen via onze website worden besteld en worden na ontvangst van de betaling zo spoedig mogelijk per TNT post  of DHL verzonden. Dit geldt niet voor bestelde meubels!

VERZENDKOSTEN PAKKETTEN NEDERLAND

De verzendkosten voor pakketten binnen Nederland zijn €4,95.  Sommige artikelen kunnen echter in een envelop verzonden worden, zoals onze olijfzeepjes, verzendkosten voor deze artikelen zijn €2,50. (met uitzondering van meubels)

Bestellingen boven de €50,-  worden gratis verzonden (met uitzondering van meubels)

VERZENDKOSTEN PAKKETTEN BELGIË EN DUITSLAND

De verzendkosten voor pakketten naar België en Duitsland zijn €6,95.  Sommige artikelen kunnen echter in een envelop verzonden worden, zoals onze olijfzeepjes, verzendkosten voor deze artikelen zijn €3,50. (met uitzondering van meubels)

Bestellingen boven de €75,-  worden gratis naar België en Duitsland verzonden (met uitzondering van meubels)

VERZENDKOSTEN PAKKETTEN FRANKRIJK EN GROOT BRITTANIË

De verzendkosten voor pakketten naar Frankrijk en Groot Brittanië zijn €9,95.  Sommige artikelen kunnen echter in een envelop verzonden worden, zoals onze olijfzeepjes, verzendkosten voor deze artikelen zijn €3,50. (met uitzondering van meubels)

Bestellingen boven de €100,-  worden gratis naar Frankrijk en Groot Brittanië verzonden (met uitzondering van meubels)

Over het algemeen zullen bestellingen, na het binnenkomen van je betaling, binnen ongeveer 3 werkdagen verzonden worden (met uitzondering van te bezorgen meubels), is dit niet mogelijk omdat bijvoorbeeld een artikel niet op voorraad is en de levertijd erg veel langer zal zijn dan zullen we je hierover informeren.

Bestellingen zullen door ons altijd met uiterste zorg verpakt worden en in goede staat worden aangeleverd bij TNT post. Het verzenden van bestellingen is altijd voor risico van de koper. Rosa Rugosa is niet aansprakelijk voor beschadigingen en/of het verloren gaan van artikelen tijdens het vervoer door TNT post.

Betalingstermijn

In de webwinkel bestelde artikelen dienen binnen 7 dagen betaald te zijn. Is je betaling na 7 dagen nog niet bij ons binnengekomen dan annuleren wij de bestelling.

Voor via de webwinkel bestelde meubels geldt een andere betalingstermijn. Hiervoor geldt dat het meubel binnen 3 dagen geheel betaald dient te zijn.

Ruilen of retourneren

Is een artikel of bestelling om wat voor reden dan ook niet wat je ervan verwacht dan kan het artikel binnen 7 dagen worden geruild of geretourneerd. Je kunt het artikel natuurlijk in onze winkel komen ruilen of retourneren (dit geldt niet voor meubels die in de winkel in Oldeberkoop of Groningen zijn gekocht), maar ook een webwinkel bestelling kan geruild of geretourneerd worden. In het geval van een webwinkelbestelling stuur je ons even een mailtje dat je een artikel wilt retoureneren of ruilen, daarna kun je je bestelling ongebruikt en in goede staat in de onbeschadigde originele verpakking voldoende gefrankeerd retour sturen. (wij accepteren geen ongefrankeerde zendingen) Voeg bij je retourzending een kopie van de faktuur met ordernummer en de reden van het retourneren en je bankgegevens Je ontvangt dan van ons of een ander artikel of we storten het aankoopbedrag naar je retour. Voor de (daadwerkelijke) verzendkosten* mede als de retourverzendkosten ben je zelf verantwoordelijk. 

RETOURADRES: ROSA RUGOSA | OOSTERSTRAAT 10 |  9711 NT GRONINGEN

*wij verzenden met PostNL of DHL, de daadwerkelijke verzendkosten die wij betalen bij het verzenden van pakketten is conform PostNL-tarief, €6,75. Wij rekenen bij verzending € 4,95, waarmee wij een deel van de verzendkosten voor onze rekening nemen. Bij retournering van je complete bestelling zijn wij helaas genoodzaakt het volledige en daadwerkelijke verzendtarief in rekening te brengen.

Open gemaakte potten verf kunnen helaas niet worden teruggenomen. Ook levensmiddelen en speciaal voor jou bestelde artikelen kunnen niet worden geruild of teruggebracht.

Artikelen die in niet-oorspronkelijke staat (oorspronkelijke staat is de staat waarin ze de winkel verlieten) retour komen (beschadigd, kapot etc.) kunnen wij helaas niet retour nemen.

Wij accepteren geen onaangekondigde retourzendingen, voordat je retourneert graag eerst even een email naar info@rosarugosa.nl

Indien je het artikel niet ruilt voor een ander artikel en je geld liever retour wilt kan dat natuurlijk. Het aankoopbedrag wordt volgens de wettelijke termijn binnen 30 dagen naar je retourgestort.

Bestellingen zullen door ons altijd met uiterste zorg verpakt worden en in goede staat worden aangeleverd bij Post-NL of DHL. Het verzenden van bestellingen is altijd voor risico van de koper. Rosa Rugosa is niet aansprakelijk voor beschadigingen en/of het verloren gaan van artikelen tijdens het vervoer door Post NL of DHL

Deze regeling geldt niet voor sale-artikelen en artikelen met een speciale aanbiedingsprijs, deze artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

Klachten over artikelen of bestellingen

In het geval van een klacht over een artikel of een bestelling kun je ons een email sturen. Alleen klachten die per email zijn ontvangen worden in behandeling genomen. Wij zullen uiteraard ons uiterste best doen ontstane klachten zo goed en snel mogelijk te behandelen. Je kunt ons mailen op info@rosarugosa.nl Vermeld in je email altijd je ordernummer.

Beschrijvingen in de webwinkel

Wij doen ons uiterste best om van artikelen een zo duidelijk mogelijke beschrijving te geven en deze zo volledig mogelijk te fotograferen.

Het is echter helaas onmogelijk om alle details van een artikel op te sommen in een beschrijving, mede geldt voor oude en antieke meubels en artikelen dat deze uiteraard in hun lange leven gebruikssporen hebben opgelopen, dit voegt toe aan de schoonheid en historie van een oud artikel.  Wij kunnen helaas niet elk krasje, deukje of beschadigingetje opsommen, dit is helaas ondoenlijk. Uiteraard zullen wij eventuele grotere mankementen benoemen.

Heb je specifieke vragen over een oud meubel of ander oud artikel dan kun je ons natuurlijk hierover mailen; info@rosarugosa.nl Wij zullen je vragen uiteraard zo snel mogelijk beantwoorden. Natuurlijk is het ook altijd mogelijk een oud meubel of artikel voor aanschaf tijdens openingstijden in onze winkel in Oldeberkoop te komen bekijken.

Copyright

Op alles op onze site, zowel foto`s als teksten, rust copyright en mag dus niet zonder schriftelijke toestemming van Rosa Rugosa gebruikt worden.

Onze Prijzen

Wij werken met vaste prijzen, daarom zijn zowel de prijzen van onze meubels en andere artikelen, als de prijzen van verzending en bezorging niet onderhandelbaar.

Acties

Rosa Rugosa is niet verplicht een actie of een bepaalde korting die op een bepaald moment geldt vooraantekondigen. Acties gelden alleen op de daarvoor genoemde dagen en er kunnen geen kortingen met terugwerkende kracht gegeven worden. Bij bestellingen geldt de datum en prijs van de dag waarop de bestelling geplaatst is.

Actie- en/of opruimingsartikelen kunnen niet worden geruild.

                                        50950b.jpg

 

Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie?
Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen.

Waar worden cookies voor gebruikt?
Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger.

Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies.

Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser.

Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit.

Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies?
Deze website plaatst cookies om de volgende redenen:

Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen.

Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies.

Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen.

Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren.

Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is.

Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is.

AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites.

Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen?
Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.